.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار استاندار گیلان با سفیر روسیه

مهندس قهرمانی استاندار گیلان با سفیر روسیه، فرمانده ناوگان خزر روسیه و هیئت همراه دیدار و گفتگو کرد. مهندس قهرمانی استاندار گیلان عصر دیروز با سانی دیکوف سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران، دریادار کراچکو ویکتور پتروویچ فرمانده ناوگان خزر روسیه و هیئت همراه دیدار و گفتگو کرد.

استاندار گیلان در این مراسم اظهار داشت: دریای خزر به عنوان بزرگترین دریاچه جهان عامل جغرافیایی و طبیعی همبستگی بین کشورهای ایران و روسیه است که امروزه از موقعیت ممتازی نیز برخوردار می باشد.
این دریاچه صرفنظر از موقعیتهای ویژه اقتصادی، تجاری و گردشگری که از نقاط مشترک و مهم دو کشور قدرتمند منطقه یعنی ایران و روسیه است، به دلیل استراتژی خاص، مورد طمع کشورهای غربی واقع شده است.وی افزود: ما به دریای خزر به عنوان عامل دوستی و تفاهم با کشورهای حاشیه ی آن خصوصا کشور قدرتمند روسیه می نگریم و معتقدیم که دریای خزر باید به عنوان منطقه ای امن و کاملا آرام برای کشورهای حاشیه آن باقی بماند.مهندس قهرمانی خاطرنشان کرد: حضور پر اهمیت پوتین رئیس جمهور روسیه در ایران و اعلام مواضع روشن این کشور به جوامع بین المللی نقطه عطفی در تاریخ دوستی، همکاری و تفاهم قوی بین این دو کشور است و ملاقات روسای جمهور کشورهای ایران و روسیه برای ملت ایران بسیار مغتنم و قابل توجه می باشد.
وی تصریح کرد: ما خواهان روسیه مقتدر در منطقه هستیم و ایران باعزت که امروزه با استقلال و آزادی در مقابل مستکبرین غرب در رابطه با استفاده از حق مشروع و طبیعی خود، قد علم کرده، هرگز زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت. ما در پی ایجاد صلح و دوستی با کشورهایی هستیم که حقوق متقابل را محترم می شمارند و از دخالت در امور دیگران خودداری می کنند.
استاندار گیلان در ادامه گفت: ما معتقدیم که وجود کشور قدرتمند روسیه و ایران با اقتدار و دیگر کشورهای باعزت و استقلال حاشیه دریای خزر می تواند دریای خزر را به منطقه ای امن و مملو از صلح و دوستی و زاینده برکات اقتصادی فراوان تبدیل نماید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.